Uw netwerkprinter opnieuw toevoegen aan uw pc of laptop.

Als u overstapt van provider, een ander wifi netwerk maakt of het modem reset dan kan dit er voor zorgen dat uw netwerkprinter niet meer werkt. Volg onderstaande stappen om uw printer te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

  • Druk op de Windows-toets op uw toetsenbord (linksonder/vlaggetje) en begin direct het woord printer in te toetsen. U ziet als het goed is het volgende scherm:

  • Klik op “Printers en Scanners” om het onderstaande scherm te openen en selecteer de printer die u wilt verwijderen. Klik vervolgens op “Verwijderen” om de printer van uw computer te verwijderen.

  • Klik nu op de knop “Een printer of scanner toevoegen”, de computer gaat nu zoeken in uw netwerk naar uw printer.
    LET OP! Zorg er voor dat de printer aan staat en dat zowel de printer als de computer met uw modem(internet) zijn verbonden.

  • Als alles goed gaat ziet u uw printer weer staan in de lijst met beschikbare printers, klik op uw printer en vervolgens op “Apparaat toevoegen”

  • Uw printer wordt opnieuw toegevoegd aan uw pc of laptop, dit kan een paar tellen duren.
  • Dit was alles! uw printer zou nu weer moeten werken. Krijgt u het niet voor elkaar neem dan gerust contact met ons op. De kosten voor het opnieuw toevoegen van de printer zijn gelijk aan die van de kleine klus.